Продавець Gracia розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
76 відгуків
+380 (99) 181-28-99
Gracia
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення та обміну: Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства. Терміни повернення: Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості). Поворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Відповідно до чинного законодавства ви можете повернути товар належної якості або обміняти його у разі: товар не був у вжитку та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; збережено всі ярлики та заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. Заявка на повернення товару розглядається протягом 24 годин. Повернення коштів здійснюється шляхом зарахування платежу на банківську картку клієнта протягом 24 годин після отримання поверненого товару. Гарантія: Гарантії та послуги, які ми надаємо під час транспортного перевезення? 1. Якісна упаковка Ми використовуємо спеціальні технології в упаковці скляних флаконів, які мінімізують ризик бою під час транспортування. Усі посилки вирушають у щільних картонних коробах, ретельно заклеєних скотчем. Кожне посилання маркується спеціальною наклейкою «Обережно! Крихке скло». 2. Відповідальність за збереження посилки та кількість товарів у ній ПРИ ОТРИМАННІ ЗАМОВЛЕННЯ НЕОБХІДНО: 1. Звірити кількість фактично отриманих коробів із кількістю місць у ТТН 2. Перевірити цілісність упаковки та контрольної липкої стрічки (скотчу) на стиках 3. Підтвердити отримання замовленого товару у повній безпеці, поставивши підпис у відомості перевізника ЯКЩО УПАКОВАНА ПОСИЛАННЯ ПОШКОДЖЕНА АБО ВІДКРИТА, СЛІД: 1. Перевірити кількість та цілісність всіх одиниць замовлення (згідно з накладною) 2. Зв'язатися з менеджерами компанії "Graciya" якнайшвидше Якщо упаковка не була пошкоджена, але у посилці відсутня продукція (у накладній ця продукція є), слід якнайшвидше зв'язатися з менеджерами компанії.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner